Over Ons

Toen Value@Stake eind 2010 werd opgezet was de vertrouwenscrisis in de financiële wereld nog maar twee jaar oud. De initiatiefnemers vonden dat de eenzijdige wijze van communiceren door financiële instellingen, beursfondsen en andere grote ondernemingen zijn langste tijd had gehad. De hoogste tijd dus om de eenzijdige fixatie op aandeelhouderswaarde los te laten en in plaats daarvan stakeholder value centraal te stellen. De naam van het nieuwe bureau lag voor de hand; Value@Stake.
Sinds 2012 is Value@Stake de preferred partner for The Netherlands van FTI Consulting, een van de grootste en meest vooraanstaande strategische communicatieadviesbureaus ter wereld.
In de afgelopen jaren adviseerden en begeleidden we een groot aantal binnen- en buitenlandse opdrachtgevers in situaties waarbij waarde in het geding was. Of het nu ging om reputatie- of merkwaarde, aandeelhouderswaarde of de steun van toezichthouders of politiek.
Value@Stake is niet toevallig gevestigd in Mediastad Hilversum, in het voormalige hoofdkantoor van een van de Nederlandse omroepen. Samen met onze in-house AV-productiepartner NIXMEDIA ontwikkelen en produceren wij regelmatig audiovisuele content voor on- en offline communicatiedoeleinden.
Want om in deze tijd maximale impact te maken, moet het verhaal van onze opdrachtgevers niet alleen worden opgeschreven. Bij voorkeur laten we het ook zien en zorgen we ervoor dat het wordt (door)verteld.