Value@Stake zoekt stagiairs met ambitie

_B1A5525

Communicatieadviesbureau Value@Stake zoekt voor komend najaar (vanaf medio augustus 2016):

Stagiaires die hun eerste ervaring willen opdoen in de strategische communicatieadvieswereld.

 Value@Stake is niet zo maar een communicatieadviesbureau. We helpen onze klanten het verhaal van hun bedrijf of organisatie scherp te krijgen en het op het juiste moment -en op de juiste manier- bij de juiste stakeholders, bij opinieleiders en bij het publiek te laten aankomen. Zodat deze allemaal meer weten en beter geïnformeerd zijn, via de media of via andere middelen. En zodat ze het verhaal van onze klanten kennen, begrijpen en waarderen. Daar zijn we bij Value@Stake goed in. Dat is ons vak. Daar houden we van. Daarom worden wij ingeschakeld bij de grootste communicatie-uitdagingen die bedrijven in hun bestaan meemaken. Daarom zijn we gevestigd in Hilversum, in Villa Linde Heuvel, gelegen tussen de grootste media-ondernemingen van Nederland.

 Het betreft meewerkstages voor studenten communicatie die:

  • inzicht willen opbouwen over hoe media en nieuws van belang zijn voor organisaties en bedrijven;
  • willen leren hoe communicatie voor aandeelhouders kan bijdragen een vollediger, eerlijker en transparanter beeld van ondernemingen;
  • ervaring willen opdoen met hoe strategisch stakeholdermanagement voor onze klanten een prominente rol speelt bij het omgaan met issues in de maatschappij;
  • willen inzien hoe een aanscherping of verandering van een positionering in de communicatiepraktijk kan doorwerken;
  • willen begrijpen dat marketing van bijvoorbeeld winkelformules niet alleen over producten en diensten, maar vooral ook over het bedrijf zélf gaat;
  • alles wat ze bij ons leren graag in de praktijk willen brengen!

Jouw dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

  • bijdragen aan nieuwsmonitoring en –rapportage ten behoeve van onze klanten;
  • meewerken aan het creëren van middelen voor onze klanten (teksten, persberichten, video’s, websites, enz.);
  • meedraaien in account-teams voor onze klanten en bijdragen leveren aan o.a. workshops, klantvergaderingen en accountmanagement;
  • daarbij word je ondersteund, gestuurd en begeleid door zeer ervaren communicatieprofessionals.

Als stage-kandidaat beschik jij in ieder geval over:

  • een grote nieuwsgierigheid;
  • een vlotte pen die moeiteloos foutloos Nederlands en bij voorkeur ook Engels schrijft;
  • een analytische en flexibele werkhouding;
  • de drive om in een 4 of 5 maanden durende stage te laten zien wat jij kan;
  • sterke affiniteit met communicatiestrategie, positionering, PR, corporate en/of marketingcommunicatie en media.

Wij bieden je, behalve een zeer uitdagende en veelzijdige stage, een marktconforme stagevergoeding.

Je kunt je interesse aangeven door een mail met argumentatie en CV te sturen aan Michael Renssen, via e-mail adres: mrenssen@valueatstake.nl .

Voor meer informatie kun je bellen met Michael Renssen, 0657 940 256.

Stage sollicitatiegesprekken zullen in mei en juni 2016  plaats vinden.

Wat vonden Inholland studenten van hun stage bij Value@Stake? Francis Bak en Jennifer Smit (beide 3e jaars Communicatie in Rotterdam) vertellen er meer over:

_MG_8405“Wij zijn Francis (19 jaar) en Jennifer (20 jaar) en studeren beiden Communicatie aan Hogeschool Inholland. Wij hebben van augustus 2015 tot en met januari 2016 stage gelopen bij Value@Stake in Hilversum. Een stageplaats bij Value@Stake levert je veel inzicht en je eerste ervaring in strategische communicatieadvisering. Je wordt betrokken bij verschillende klanten van het bureau en bij de vraag hoe communicatie een rol speelt in de strategie van deze bedrijven. Je kunt zelfstandige opdrachten uitvoeren en de andere consultants ondersteunen waar nodig. Daardoor wordt het een heel uitdagende en leerzame stage, die heel sterk in het  verlengde ligt van drie projecten die jullie hebben meegemaakt: Meet the Press, The Corporate Story en De Strategie. Als jij daarvan enthousiast werd, dan zal een stage bij Value@Stake iets voor je zijn. De consultants geven je de vrijheid die je nodig hebt, maar verwachten wel jouw volle 100% inzet. Tijdens deze stage zet jij jouw eerste stappen als strategisch communicatieadviseur.”

V@S2

Francis en Jennifer traden namens Value@Stake op als sprekers voor een gehoor van 150 verzekeringsdirecteuren, tijdens een congres van één van onze klanten. Met hun optreden haalden zij de pers, zoals dit artikel in het vaktijdschrift Assurantie magazine: http://amweb.nl/branche-724322/jongeren-financieel-minder-digitaal-dan-gedacht