BLOGS

VOOR HET BLOK

THEMA: MEDIATRAINING – WOORDVOERING ♦ In elke mediatraining wordt gedoceerd dat de geïnterviewde zich vooral niet moet laten verleiden de vragen van de journalist te beantwoorden, maar op elke vraag zijn kernboodschap(pen) moet zien kwijt te raken. De kunst is daarbij om op elke vraag een ...

LEES VERDER

DE KAASSCHAAF VAN DE NIEUWSTE BLOKKER

THEMA: (HER)POSITIONERING – STAKEHOLDERMANAGEMENT ♦ Rob Heesen of Sarah Jessica Parker? Wie gaat Blokker uit het dal halen? Over de woordvoerderskwaliteiten van winkeldirecteur Rob Heesen schreef partner Edwin van Wijk enkele weken geleden al een beschouwing, die hij beëindigde met de welge...

LEES VERDER

DE KAASSCHAAF VAN DE NIEUWSTE BLOKKER (2)

THEMA: (HER)POSITIONERING – STAKEHOLDERMANAGEMENT ♦ “Sarah Jessica Parker schittert opnieuw in de tv-commercial van Blokker. In deze Blokker commercial wordt er een kijkje genomen in de vrolijke New Yorkse keuken van de Amerikaanse tv- en filmster Sarah Jessica Parker. Met veel flair treft...

LEES VERDER

DE ECHTE LIKE VERDIENEN

THEMA: ISSUE-MONITORING – STAKEHOLDERMANAGEMENT ♦ door Mariska Rebel ♦ Als student “Communicatiemanagement” aan de Hogeschool Utrecht sta ik op de scheidingslijn tussen het zijn van alleen een consument en een jonge communicatieprofessional. Als consument sta je niet stil bij vragen al...

LEES VERDER

HET DAK VAN ROLAND GARROS

Guy Forget, de directeur van het Roland Garros tennistoernooi is boos en schreeuwt het uit: “Ik wil een dak!” Jaloers kijkt hij naar zijn Britse collega van het Wimbledon toernooi, die al zeven jaar een dak boven het centre court kan laten rollen. Hij wél, denkt Guy, terwijl hij weet dat de gem...

LEES VERDER