BLOGS

REPUTATIE FINANCIËLE DIENSTVERLENERS? BEGIN INTERN!

THEMA: REPUTATIEMANAGEMENT ♦ We zijn alweer een aantal jaren verder sinds de aanvang van de crisis in 2008 en toch worstelen veel financiële instellingen nog steeds met hun reputatie. Uit onderzoek blijkt dat de grootste zorg de publieke perceptie van de industrie is. Ik ben ervan overtuigd ...

LEES VERDER

GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN 2018: KLOOF OF BRUG?

THEMA: STRATEGISCHE COMMUNICATIE ♦ Woensdag 21 maart zijn de verkiezingen voor de gemeenteraad. Verkiezingen waarvan je zou verwachten dat de deelnemende landelijke politieke partijen hun lokale kopstukken met lokale thema’s het verkiezingsveld zouden insturen. Men heeft immers de afgelop...

LEES VERDER

FINANCIËLE SECTOR: NÚ DAN KLANT CENTRAAL?

THEMA: CORPORATE COMMUNICATIE ♦ Als consumenten steeds meer data met elkaar delen, en er binnenkort nieuwe wetgeving van kracht wordt die de burger laat beslissen over hoe en met wie hij data deelt, wat moet je dan doen als financiële dienstverlener? Hoe moet je daar als grootbezitter en -ge...

LEES VERDER

INTEGRITEIT LOONT!

THEMA: STAKEHOLDERMANAGEMENT ♦  Als ik u vraag of u integer bent, wat zegt u dan? “Ja!” natuurlijk. En als ik vraag of uw bedrijf integer is? “Ook!” natuurlijk! Maar bedoelt u met ‘integer’ dan hetzelfde als ik? Ik durf de stelling aan dat niemand altijd integer is. Geen mens en...

LEES VERDER

CHARLES GROENHUIJSEN VERSTERKT VALUE@STAKE

Hilversum, 5 februari 2018 – Journalist en publicist Charles Groenhuijsen sluit zich als associate director aan bij strategisch communicatieadviesbureau Value@Stake. Bij het Hilversumse bureau, gespecialiseerd in communicatie bij transformatie en disruptie, zal hij zich -naast mediastrategie, inte...

LEES VERDER

ZORG VOOR EEN “LIJK”

THEMA: BESTUURSCOMMUNICATIE ♦ Wat is de beste actie die je kunt doen om jezelf als nieuwe bestuurder binnen een organisatie op de kaart te zetten?  Hoe maak je zo snel mogelijk de kaders duidelijk en geef je aan welk gedrag wel of niet door jou wordt geaccepteerd? Het antwoord is simpel: z...

LEES VERDER