Value@Stake Mission-critical insights

Hilversum, 5 februari 2018 – Journalist en publicist Charles Groenhuijsen sluit zich als associate director aan bij strategisch communicatieadviesbureau Value@Stake. Bij het Hilversumse bureau, gespecialiseerd in communicatie bij transformatie en disruptie, zal hij zich -naast mediastrategie, interview- en presentatietraining- richten op boardroom coaching en (thought) leadership. Groenhuijsen levert hiermee een waardevolle aanvulling op de bestaande strategische communicatieadviesdiensten van Value@Stake.

Groenhuijsen’s nieuwe werkkring sluit goed aan bij zijn visie op nieuws en media zoals hij die heeft verwoord in zijn recente boek ‘Optimisten hebben de hele wereld’:
“In tegenstelling tot het beeld dat zich via de media aan ons opdringt, zijn we objectief gezien welvarender, veiliger en beter opgeleid dan ooit. We leven in de ‘Gouden Eeuw van ondernemerschap’. Voor leiders van organisaties bieden alle razendsnelle technologische en maatschappelijke veranderingen kolossale uitdagingen, maar vooral ook enorme kansen. En dat alles in combinatie met een snel veranderend politiek- en medialandschap. Ik kijk ernaar uit om de klanten van Value@Stake te helpen deze uitdagingen te lijf te gaan en de nieuwe kansen te benutten.”

Edwin van Wijk, managing partner van Value@Stake: “Voor de cliënten van ons bureau is de visie, kennis en ervaring van Charles van grote waarde. In de jaren die achter ons liggen, domineerde vooral negativiteit het nieuws. In de tijd die voor ons ligt, zullen organisaties en hun leiders méér dan ooit een wenkend perspectief moeten schetsen om hun stakeholders te motiveren en ze aan zich te binden. Alleen zo kunnen zij samen duurzaam waarde creëren. Ik ben ervan overtuigd dat onze huidige en toekomstige cliënten de meerwaarde van Charles bij het bereiken van hun strategische doelen direct zullen ervaren. Wij zien uit naar een succesvolle samenwerking.”

Over Value@Stake:
Sinds de oprichting in 2011 richt Value@Stake zich op het realiseren van draagvlak onder stakeholders voor strategische gebeurtenissen met grote impact op de waarde van de onderneming. Naast stakeholder engagement en media relaties behoren ook reputatie-, crisis- en issuesmanagement, (her)positionering en corporate publishing tot de specialisaties van het bureau.

MEER BLOGS VAN Team

BESTUURDERS ONDER HET VERGROOTGLAS

Belangrijkste inzichten uit de Off-the-Record sessie van Value@Stake op 25 april 2019 door Lars Hooning en Michael Renssen Circa 20 bestuurders van uiteenlopende organisaties waren 25 april op bezoek bij Value@Stake in Hilversum. Doel: het bijwonen van een zogenaamde Off-the-Record sessie waarin dri...

LEES VERDER

FIJNE FEESTDAGEN EN EEN SUCCESVOL 2019!

Een voor velen bewogen jaar zit er bijna op. Tijd om enkele dagen te reflecteren en energie te tanken in de besloten kring van familie en dierbaren. Wij danken onze cliënten en relaties voor het vertrouwen dat zij afgelopen jaar in ons hebben gesteld en zien uit naar een minstens zo prettige samenw...

LEES VERDER

MEER BLOGS

BESTUURDERS ONDER HET VERGROOTGLAS

Belangrijkste inzichten uit de Off-the-Record sessie van Value@Stake op 25 april 2019 door Lars Hooning en Michael Renssen Circa 20 bestuurders van uiteenlopende organisaties waren 25 april op bezoek bij Value@Stake in Hilversum. Doel: het bijwonen van een zogenaamde Off-the-Record sessie waarin dri...

LEES VERDER

DIT IS DE TIJD VAN … TJA, VAN WAT EIGENLIJK?

THEMA: CORPORATE MARKETING – Al eerder heb ik me al eens niet lovend uitgelaten over de a.s.r. campagne met rapper Sticks. Onder de noemer “maatschappelijk doorslaan” zette ik vraagtekens bij de campagne die de maatschappelijke claim die in de commercial wordt gemaakt volledig los plaatst ...

LEES VERDER