We helpen u graag het verhaal van uw bedrijf of organisatie scherp te krijgen en het op het juiste moment -en op de juiste manier- bij de juiste stakeholders en opinieleiders te laten aankomen. Zodat zij meer over u weten en beter geïnformeerd over u spreken of schrijven. Zodat ze uw organisatie beter kennen, begrijpen en waarderen. Vooral op die momenten dat het er écht om gaat. Momenten die cruciaal zijn voor het welslagen van de missie van uw organisatie.
Zoals momenten van transformatie: de (her-)financiering van uw onderneming, fusies en overnames, reorganisaties en herstructureringen, disruptieve ontwikkelingen in uw markt, het betreden van nieuwe markten of de introductie van nieuwe producten of diensten, de herpositionering van uw bedrijf of de bedrijfsactiviteiten, of het opnieuw organiseren van de communicatiefuncties in uw onderneming (omdat nieuwe tijden daarom vragen). Maar ook bij issues en crisis staat uw missie op het spel. Zoals bij zakelijke en leiderschapsconflicten, insolventie, surseance en faillissement, aandeelhoudersactivisme, kopersstakingen, juridische geschillen en onderzoeken, reputatiecrises, vijandige of onvrijwillige overnames, of bij product recalls.
Voor o.a. deze situaties en alle andere omstandigheden waarin uw missie, uw waarde op het spel staat heeft Value@Stake naadloos aansluitende strategische communicatiediensten ontwikkeld.