We helpen u graag het verhaal van uw bedrijf of organisatie scherp te krijgen en het op het juiste moment -en op de juiste manier- bij de juiste stakeholders en opinieleiders te laten aankomen. Zodat zij meer over u weten en beter geïnformeerd over u spreken of schrijven. Zodat ze uw organisatie beter kennen, begrijpen en waarderen. Vooral op die momenten dat het er écht om gaat. Momenten die cruciaal zijn voor het welslagen van de missie van uw organisatie.

Zoals momenten van transformatie: de (her-)financiering van uw onderneming, fusies en overnames, reorganisaties en herstructureringen, disruptieve ontwikkelingen in uw markt, het betreden van nieuwe markten of de introductie van nieuwe producten of diensten, de herpositionering van uw bedrijf of de bedrijfsactiviteiten, of het opnieuw organiseren van de communicatiefuncties in uw onderneming (omdat nieuwe tijden daarom vragen). Maar ook bij issues en crisis staat uw missie op het spel. Zoals bij zakelijke en leiderschapsconflicten, insolventie, surseance en faillissement, aandeelhoudersactivisme, kopersstakingen, juridische geschillen en onderzoeken, reputatiecrises, vijandige of onvrijwillige overnames, of bij product recalls.

Voor o.a. deze situaties en alle andere omstandigheden waarin uw missie, uw waarde op het spel staat heeft Value@Stake naadloos aansluitende strategische communicatiediensten ontwikkeld.

MEER BLOGS VAN admin

ASSET MANAGER: BENUT JE KENNIS BETER!

THEMA: FINANCIËLE COMMUNICATIE ♦ Toen ik voor een grote asset manager werkte, verbaasde het mij altijd hoe ontzettend veel research er geproduceerd werd. Hele teams zijn er bezig te schrijven over de diverse asset classes, research naar nieuwe (illiquide) asset classes en macroresearch. De...

LEES VERDER

REPUTATIE FINANCIËLE DIENSTVERLENERS? BEGIN INTERN!

THEMA: REPUTATIEMANAGEMENT ♦ We zijn alweer een aantal jaren verder sinds de aanvang van de crisis in 2008 en toch worstelen veel financiële instellingen nog steeds met hun reputatie. Uit onderzoek blijkt dat de grootste zorg de publieke perceptie van de industrie is. Ik ben ervan overtuigd ...

LEES VERDER

MEER BLOGS

IN HET OOG VAN DE STORM

THEMA: CRISISCOMMUNICATIE – Als we de mensen die er iets vanaf weten mogen geloven (en dat mogen we, zou Mart Smeets zeggen), bevinden we ons nu in het oog van de storm. De voorkant van de coronastorm hebben we afgeslagen, of beter, onder controle gekregen. Dat deden we door massaal gehoor te ...

LEES VERDER

WHITEPAPER ‘HET F-WOORD’

Ondanks de corona-noodhulp en de voorgenomen exitstrategie zien veel bedrijven dat zonder ingrijpende maatregelen hun voortbestaan in gevaar komt. En zelfs als alles -hopelijk snel- achter de rug is, betekent het Nieuwe Normaal niet ‘business as usual’. Vrijwel niemand ontkomt eraan om voor de l...

LEES VERDER