We helpen u graag het verhaal van uw bedrijf of organisatie scherp te krijgen en het op het juiste moment -en op de juiste manier- bij de juiste stakeholders en opinieleiders te laten aankomen. Zodat zij meer over u weten en beter geïnformeerd over u spreken of schrijven. Zodat ze uw organisatie beter kennen, begrijpen en waarderen. Vooral op die momenten dat het er écht om gaat. Momenten die cruciaal zijn voor het welslagen van de missie van uw organisatie.

Zoals momenten van transformatie: de (her-)financiering van uw onderneming, fusies en overnames, reorganisaties en herstructureringen, disruptieve ontwikkelingen in uw markt, het betreden van nieuwe markten of de introductie van nieuwe producten of diensten, de herpositionering van uw bedrijf of de bedrijfsactiviteiten, of het opnieuw organiseren van de communicatiefuncties in uw onderneming (omdat nieuwe tijden daarom vragen). Maar ook bij issues en crisis staat uw missie op het spel. Zoals bij zakelijke en leiderschapsconflicten, insolventie, surseance en faillissement, aandeelhoudersactivisme, kopersstakingen, juridische geschillen en onderzoeken, reputatiecrises, vijandige of onvrijwillige overnames, of bij product recalls.

Voor o.a. deze situaties en alle andere omstandigheden waarin uw missie, uw waarde op het spel staat heeft Value@Stake naadloos aansluitende strategische communicatiediensten ontwikkeld.

MEER BLOGS VAN admin

ASSET MANAGER: BENUT JE KENNIS BETER!

THEMA: FINANCIËLE COMMUNICATIE ♦ Toen ik voor een grote asset manager werkte, verbaasde het mij altijd hoe ontzettend veel research er geproduceerd werd. Hele teams zijn er bezig te schrijven over de diverse asset classes, research naar nieuwe (illiquide) asset classes en macroresearch. De...

LEES VERDER

REPUTATIE FINANCIËLE DIENSTVERLENERS? BEGIN INTERN!

THEMA: REPUTATIEMANAGEMENT ♦ We zijn alweer een aantal jaren verder sinds de aanvang van de crisis in 2008 en toch worstelen veel financiële instellingen nog steeds met hun reputatie. Uit onderzoek blijkt dat de grootste zorg de publieke perceptie van de industrie is. Ik ben ervan overtuigd ...

LEES VERDER

MEER BLOGS

‘MIND THE GAP’​ REVISITED

Eerder deze week werd duidelijk dat beursgenoteerde ondernemingen het niet zien niet zitten om “een maatschappelijke zorgplicht opgedrongen te krijgen”.  De nieuwe corporate governancecode, die in de maak is, zou voor beursondernemingen wel eens het Shell-schrikbeeld kunnen opleve...

LEES VERDER

Tegen maatschappelijke zorgplicht? Hoezo?

Er is tegenwoordig geen grote onderneming meer te vinden die niet beweert MVO/CSR en ESG hoog in het vaandel te hebben.  Maatschappelijk verantwoord ondernemen, corporate social responsibility en duurzaamheid op environmental, social en governance gebied is ‘the name of the game’ ...

LEES VERDER