Value@Stake is gespecialiseerd in strategische communicatieadvisering. Maar dat betekent niet dat we geen rol willen spelen in uitvoerende activiteiten.

Dit betekent dat wij u van dienst kunnen zijn bij de opstelling van strategische en tactische plannen, waarin wij uw concrete communicatieboodschappen koppelen aan adequate timing. Maar we kunnen u ook helpen met perswoordvoering, ook door de woordvoering tijdelijk namens u ter hand te nemen. Desgewenst kunnen wij uw interne en externe communicatie stroomlijnen en effectiever maken door de communicatieprocessen in uw organisatie kritisch tegen het licht te houden. We kunnen uw mensen trainen meer impactvol met interne en externe stakeholders te communiceren. Of meer helder maken welke risico’s kleven aan de activiteiten van bestuurders van profit en non-profit organisaties.

Onze senior consultants hebben een bewezen trackrecord in verschillende markten en in complementaire expertises. In hun blogs op deze website kunt u lezen wat hen bezig houdt en over welke onderwerpen zij hun cliënten adviseren.

Indien noodzakelijk werken we uitvoerend nauw samen met zorgvuldig geselecteerde externe partners. Zo kunnen we zelfs de meest complexe projecten regisseren. Van de realisatie van een nieuwe corporate website, tot de organisatie van uw aandeelhoudersvergadering met alle communicatie daarin en eromheen.

MEER BLOGS VAN admin

ASSET MANAGER: BENUT JE KENNIS BETER!

THEMA: FINANCIËLE COMMUNICATIE ♦ Toen ik voor een grote asset manager werkte, verbaasde het mij altijd hoe ontzettend veel research er geproduceerd werd. Hele teams zijn er bezig te schrijven over de diverse asset classes, research naar nieuwe (illiquide) asset classes en macroresearch. De...

LEES VERDER

REPUTATIE FINANCIËLE DIENSTVERLENERS? BEGIN INTERN!

THEMA: REPUTATIEMANAGEMENT ♦ We zijn alweer een aantal jaren verder sinds de aanvang van de crisis in 2008 en toch worstelen veel financiële instellingen nog steeds met hun reputatie. Uit onderzoek blijkt dat de grootste zorg de publieke perceptie van de industrie is. Ik ben ervan overtuigd ...

LEES VERDER

MEER BLOGS

WIE ZIJN BRAND BRANDT …

Sinds de jaren ’60/’70 kennen we activistische NGO’s die bedrijven publiekelijk aanspreken op hun gedrag. Greenpeace dat met z’n Rainbow Warrior de walvisjacht en dumpingen van radioactief of anderszins giftig afval op zee probeerde tegen te gaan, Stichting Wakker Dier dat de Plofkip...

LEES VERDER

IN HET OOG VAN DE STORM

THEMA: CRISISCOMMUNICATIE – Als we de mensen die er iets vanaf weten mogen geloven (en dat mogen we, zou Mart Smeets zeggen), bevinden we ons nu in het oog van de storm. De voorkant van de coronastorm hebben we afgeslagen, of beter, onder controle gekregen. Dat deden we door massaal gehoor te ...

LEES VERDER