Wij helpen onze klanten op de momenten die voor hen cruciaal zijn. Ons advies gaat over mission-critical communications: communicatie die het verschil maakt tussen succes en mislukking. Zoals bij fusies en overnames, reputatiecrises, corporate (her)positioneringen en reorganisaties.

Wij houden van complexe verander-communicatievraagstukken. Daar zijn we goed in, al zeggen we het zelf. Onze aanpak is persoonlijk en kenmerkt zich door een no-nonsense mentaliteit. Wij zijn gedreven, oplossingsgericht en durven buiten de gebaande paden te treden waardoor wij als geen ander impactvolle resultaten weten te behalen.

Dankzij de jarenlange ervaring die wij hebben opgedaan bij grote financiële en zakelijke dienstverleners, overheidsinstellingen en mediabedrijven, hebben wij een diepgaande kennis van de wereld van onze klanten en een gedegen inzicht in de specifieke kenmerken van hun problematiek en de beeldvorming bij stakeholders hierover. Dit stelt ons in staat om snel tot de kern van het probleem en de oplossing te komen.

Onze adviespraktijk strekt zich uit van banken, (zorg-) verzekeraars, investeerders en vermogensbeheerders, private equity fondsen en hun portfoliobedrijven, tot ontwikkelaars van financiële IT-diensten, brancheorganisaties en kennisinstituten, maar ook turnaround specialisten zoals insolventie-advocaten, accountants en consultants, met wie wij samen vaak een dedicated turnaround-team vormen.