Value@Stake Mission-critical insights

THEMA: CRISIS- EN ISSUEMANAGEMENT – STAKEHOLDERMANAGEMENT

♦ Bij (dreigende) insolventie van een onderneming en een eventueel daarop volgend uitstel van betaling (surseance) en faillissement met of zonder doorstart, is er een spanningsveld tussen verantwoording en openheid enerzijds, en geheimhouding anderzijds. De vraag hoe vorm te geven aan mission-critical communications – strategische communicatie die de missie, het waardedoel van uw organisatie ondersteunt – doet zich dan in alle hevigheid voor. Op 17 november jl. organiseerde Value@Stake hierover een expert-panel, waaraan curator Marc van Zanten en journaliste Barbara Rijlaarsdam deelnamen.

Tijdens elke fase – insolventie, surseance, faillissement – spelen andere belangen en hebben andere belanghebbenden een meer of minder prominente rol. En dat ook nog vaak in een emotionele setting, die – als u het treft of niet treft, het is maar hoe u het bekijkt – door de media met veel schijnwerpers wordt belicht. Dan wordt het pas écht een achtbaan.

Click hier om het white paper te downloaden.

MEER BLOGS VAN Team

BESTUURDERS ONDER HET VERGROOTGLAS

Belangrijkste inzichten uit de Off-the-Record sessie van Value@Stake op 25 april 2019 door Lars Hooning en Michael Renssen Circa 20 bestuurders van uiteenlopende organisaties waren 25 april op bezoek bij Value@Stake in Hilversum. Doel: het bijwonen van een zogenaamde Off-the-Record sessie waarin dri...

LEES VERDER

FIJNE FEESTDAGEN EN EEN SUCCESVOL 2019!

Een voor velen bewogen jaar zit er bijna op. Tijd om enkele dagen te reflecteren en energie te tanken in de besloten kring van familie en dierbaren. Wij danken onze cliënten en relaties voor het vertrouwen dat zij afgelopen jaar in ons hebben gesteld en zien uit naar een minstens zo prettige samenw...

LEES VERDER

MEER BLOGS

BESTUURDERS ONDER HET VERGROOTGLAS

Belangrijkste inzichten uit de Off-the-Record sessie van Value@Stake op 25 april 2019 door Lars Hooning en Michael Renssen Circa 20 bestuurders van uiteenlopende organisaties waren 25 april op bezoek bij Value@Stake in Hilversum. Doel: het bijwonen van een zogenaamde Off-the-Record sessie waarin dri...

LEES VERDER

DIT IS DE TIJD VAN … TJA, VAN WAT EIGENLIJK?

THEMA: CORPORATE MARKETING – Al eerder heb ik me al eens niet lovend uitgelaten over de a.s.r. campagne met rapper Sticks. Onder de noemer “maatschappelijk doorslaan” zette ik vraagtekens bij de campagne die de maatschappelijke claim die in de commercial wordt gemaakt volledig los plaatst ...

LEES VERDER